I'm a maniac

 Nagyon ráfüggtem a horgolásra. Előkotortam néhány régi gombolyagot, amiből csak 1-2 maradt. Aztán kiderült, ezek már kifutottak, ilyen színűt már égen-földön nem kapni. Úgyhogy előszedtem egy jó pár éve készített kendőt, ami igazából nem lett befejezve. Ehhez volt még egy gombolyagom, kicsit kiegészítettem vele a kendőt és 3 bojtot is csináltam hozzá. Gyere Tavasz! Nézd! Ilyen szép kendővel várlak. Közben csinálok egy kardigánt, amit szintén hetekkel ezelőtt kezdtem, talán jövő héten befejezem. Ott van a tavaly nyáron elkezdett, majd félbehagyott nyári ruha-projekt. Jó lenne annak is a végére érni. Plusz vettem még új fonalakat egy nyári kardigánhoz. És nagy örömömre kiderült, a helyi röltexben már flokon is kapható nagyon jó áron. Azt is vettem, így újabb nyári ruhát varrhatok magamnak. Szóval van mit csinálni a telefon buzerálása helyett. És mióta ennyire (újra) rákattantam a horgolásra, mindenhol is észreveszem, főleg filmekben. Soha nem láttam egy Alkonyat-filmet se. A minap ment a tv-ben, fél szemmel néztem, de mire kapom fel a fejem? Hogy az egyik lány egy horgolt takarót/kendőt szorongat. Az Ifjú Sheldonban Sheldon anyja tegnap horgolt valamit. A Netflixen a Sing2-ben a kis koala, mikor alszik, van rajta egy horgolt takaró is. Azt meg már rég tudom, hogy az Agymenőkben Amynek van horgolt takarója, ugyanígy a Frankyék nappalijában és persze Mónika lakásában is a Jóbarátokban. Ki mit vesz észre, ugye.



A háttérben pedig a másik blogon emlegetett új Kallax szekrényünk.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sapka-sál az idei szezonra

Karácsonyi ajtódísz

Hogyan készítsünk szalagos fa golyót - útmutató lépésről lépésre