Éjszaka ékszerszett

 Kutakodok a régi bizsuk között, mit lehetne újrahasznosítani. Így találtam a kagyló csillagot és a kis fekete hematit csillagokat. Összepárosítottam őket a Japánból hozott két kis medállal, egy Holddal és egy csillaggal. Így született meg a nyaklánc, ami most nagy kedvenc. Nem egy minimalista darab, de szeretem, ha valami csillog. Előző életemben szarka voltam. És akkor már készítettem hozzá egy fülbevalót is. Az alapja egy ezeréves fülbevalóé volt, egy kis zöld kő volt rajta, az egyikről már hiányzott is, így ez is új életet kapott. A fülbevaló viszont elég minimalista és pont ez nagyon tetszik benne. Nem hosszú, mégis táncol a fülemben. 






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sapka-sál az idei szezonra

Karácsonyi ajtódísz

Hogyan készítsünk szalagos fa golyót - útmutató lépésről lépésre